Gap Year

издатель: Gap Year
Эпизодов: 78

Слушать
Подписаться

Ты точно знаешь кем хочешь стать?
Почему люди так боятся остановиться и подумать о том, точно ли они занимаются тем, чем хотят? Почему быстро переключаются из школы на универ, а потом 5 лет хотят его бросить? Почему работают на работах, которые не делают их счастливыми? В подкасте Gap Year мы пытаемся разобраться в этих вопросах и пробуем понять: что делать, если ты не знаешь куда двигаться дальше. Основатель платформы - Иван Омелян, тренер и эксперт по развитию личности и ведущая подкаста, журналистка и коммуникатор Ольга Круглий говорят о том, что иногда стоит остановиться и сделать gap.

Слушайте в приложении

Эпизоды 78

  • 43 минуты
  • 2 дня назад
Gap Year

Культура як спосіб пізнати себе

У цьому епізоді Оля та Уляна обмінюються своїми думками щодо того, чим є культура для них. Розбирають це поняття із точки зору споживачів та намагаються зрозуміти, як те, що вони споживають привело їх до того, чим дівчата зараз займаються. Ведучі намагаються ширше розглянути поняття культури та те як воно пов'язане із нашою ідентичністю. Чому, відмовляючись від усього російського, ми відразу знаходимо альтернативу англомовного контенту, і чи не стане це теж загрозою? А також, як культура допомагає нам проживати складні часи.

Детальніше про вступ до Української Академії лідерства: https://ual.ua/

Ведучі: Ольга Круглій — https://www.instagram.com/kruhliy/, Уляна Кашепа — https://instagram.com/ulianakashepa

Наш Instagram: https://www.instagram.com/_gap.year_/

Цей епізод ми створили спільно з Українською академією лідерства, організовано в рамках проєкту Peace Support Ukraine за підтримки Un Ponte Per та Patrir

  • 24 минуты
  • 20 августа
Gap Year

Як живе творча молодь під час війни| Леся Квартиринка

 Формуємо спільноту навколо ідеї творення української культури в атмосфері святковості – така місія проєкту Леся Квартиринка. Це унікальні київські вечірки авторської музики, які з невеличкого простору розрослися до величезних заходів на кіностудії Довженка. Засновниця проєкту Іванка Ліщук – випускниця Української академії лідерства поділилася з нами як поширює ідею святковості зі своєю командою та як обʼєднує молодь навколо нових культурних сенсів. Про переосмислення культури під час війни слухайте у новому епізоді подкасту Детальніше про вступ до Української Академії лідерства: https://ual.ua/ Ведучі: Ольга Круглій — https://www.instagram.com/kruhliy/, Уляна Кашепа — https://instagram.com/ulianakashepa Наш Instagram: https://www.instagram.com/_gap.year_/ Леся Квартиринка: https://www.instagram.com/lesyakva/ Цей епізод ми створили спільно з Українською академією лідерства, організовано в рамках проєкту Peace Support Ukraine за підтримки Un Ponte Per та Patrir

  • 31 минута
  • 12 августа
Gap Year

Що робити якщо не хочеш вступати в університет?

Сьогодні говоримо із абітурієнтом – Назаром Барчуком. Він, як і його однокласники, склав випускні іспити, завершив школу, але вирішив обрати трішки відмінний від звичного шлях. Хлопець не вступав до університету, а вирішив цілий рік провести в Українській Академії лідерства. Як йому вдалося знайти компроміс з батьками та наважитись на цей крок, а також з якими труднощами стикаються випускники, які повинні в електронному кабінеті вступника обрати майбутню професію – слухайте у новому епізоді.

Детальніше про вступ до Української Академії лідерства: https://ual.ua/Ведучі: Ольга Круглій — https://www.instagram.com/kruhliy/, Уляна Кашепа — https://instagram.com/ulianakashepa Наш Instagram: https://www.instagram.com/_gap.year_/

Цей епізод ми створили спільно з Українською академією лідерства, організовано в рамках проєкту Peace Support Ukraine за підтримки Un Ponte Per та Patrir

  • 54 минуты
  • 6 августа
Gap Year

Я знаю, що ти можеш більше|епізод про старання

Нагадуємо про наш YouTube: https://www.youtube.com/@gapyear2604

Похвала за інтелект та похвала за докладені зусилля часто мають різний ефект на особистість та її здатність досягати результату. Про це свідчить дослідження Колумбійського університету: коли дітей хвалять за розум, а не за старання це у майбутньому може викликати тривожність і нездатність справлятися з невдачами. Натомість коли дітей навчають концентрації, випрацювання стратегій та старанної роботи під час вирішення академічних завдань, це спонукає їх підтримувати свою мотивацію, успішність та самооцінку.

Ми вирішили розібрати цей кейс та поділитися власним досвідом того, як переконання про те, що ми можемо краще впливає на наше життя, роботу, стосунки та почуття власної цінності. Як нашою тривожністю, що ми недостатньо вкладаємось користуються роботодавці, та як відстоювати свої кордони? І коли доречно порівнювати себе з іншими, а коли це стає токсичним у бажанні завжди тримати високу планку?

Діліться своїми історіями щодо оверачіверства та паттернів досягаторства з нами!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ведучі: Ольга Круглій — https://www.instagram.com/kruhliy/, Уляна Кашепа — https://instagram.com/ulianakashepa Наш Instagram: https://www.instagram.com/_gap.year_/

*Дослідження, яке ми згадували в епізоді: https://www.nytimes.com/1998/07/14/science/praise-children-for-effort-not-intelligence-study-says.htmlhttps://www.nytimes.com/1998/07/14/science/praise-children-for-effort-not-intelligence-study-says.html

Популярно на этой неделе