Сьогодні знами знову #шозабренд рубрика розроблена разом з бренд маркетинговою агенцією Grape. Тут ми поговоримо маркетинг, бренди та креатив. Та звісно, як це все влаштовано на практиці, розглядаючи існуючі кейси.
У цьому випуску ми обговорюємо кейс компанії Moneybus. Це унікальний фінансовий сервіс доставки валюти, що стартував в Україні після повномасштабного вторгення і ми розкажемо, як компанія знайшла для себе цю нішу і як просуває проєкт.
Розкажуть нам про цей кейс Юра Гладкий (СEO GRAPE), Андрій Салєй (керівник проєкту Moneybus), Олена Тищук та Михайло Новіков (креативні копірайтери Grape)
GRAPE — незалежна українська агенція з маркетингу брендів, яка з 2011 року працює на вітчизняному та міжнародному ринках. Її засновник та CEO, Юрій Гладкий, зібрав команду топ-спеціалістів з креативу, SMM, дизайну та стратегії, які вирішують найскладніші маркетингові завдання завдяки творчому баченню та інтегрованому підходу.
Ролик про Moneybus на сайті інформаційного партнера рубрики #шозабренд MMR.UA можна переглянути тут
У цьому епізоді:
00:00 - Юра розповідає як з'явилась ідея проєкту на стратегічній сесії ;
18:39 - Андрій розповідає причини виникнення проєкту, як він змінив їх бізнес;
41:19 - Олена і Михайло розповідають про рішення, що знайшли для просування цієї послуги; Надихайтесь, донадьте Силам Оборони і дійте!