Всі епізоди "Полный бренд"

#4 Реклама фарми. Що з нею не так?

  • Економіка
  • 43 хвилини
  • 17 лютого 2022

Слухати

Дізналися нутряники про те, як просувають лікарські препарати. Поділилися своїм досвідом роботи з рекламою фарми (і трохи посумували). Увібрали максимум експертності від колишнього лікаря швидкої допомоги. Пліткували про погану і хорошу рекламу фарми.

Ведучі: Артем Чеховський, Юлія Ніконенко, Ярослав Борута.

За підтримки сервісу email-розсилок Unisender

01:02 Чому ніхто не бачить хорошої реклами фарми

02:12 Законодавчі обмеження просування фарми: у СНД та у США

07:25 Як працює ринок реклами фарми у США

08:58 Що не так з рекламою фарми на ТБ та в медіа (Юля та Артем розповідають сумні історії)

11:53 Скільки на рекламу витрачає фарма у світі

17:46 Як фарму просувають серед лікарів

20:55 Що краще: класична реклама для споживачів чи просування через лікарів

27:30 І знову про обмеження під час створення реклами фарми

30:21 Чому немає кампаній на просування фармбрендів серед споживачів

33:26 Чому в українській рекламі фарми часто звучать назви препаратів

39:10 Агенції з реклами фарми: хто це і чому не все так гарно

41:51 Назад у майбутнє з компанією «Дарниця»

Реклама про кролика, якому вдалося себе полагодити;
Кейс знеболюючого Doril;
Та сама чарівна реклама Магне B6;
Феєрична реклама крапель проти коліків у животику



Слухайте у додатку

Полный бренд: інші епізоди

  • 38 хвилин
  • 29 грудня
Полный бренд

#3 | Рекламні фейли: з'їв Снікерс — став геєм

Поговорили про расизм у рекламі консолей (не смішно) та про дивні марки автомобілів (смішно). Пояснили за арійську перевагу у рекламі Nivea та кота Степана, який постраждав від cancel culture. Дізналися, чи можна змінити сексуальну орієнтацію, якщо з'їсти Snickers, і чи справді світле пиво краще за темне.

Ведучі: Ярослав Борута, Юлія Ніконенко, Артем Чеховськой.

За підтримки сервісу email-розсилок Unisender

00:46 Sony Playstation любить грати у ляльки
02:38 «Біле домінує» за версією Sony
04:15 Heineken любить світліше (і видаляє расистську рекламу)
05:03 H&M знімає «найкращу мавпочку у джунглях»
05:55 Як Snickers спробував скасувати гомосексуальність
07:40 Чому рекламні фейли можливі у сучасному світі
09:45 Два рекламні фейли на українському ринку
10:19 Як кота Степана скасували через фейл Yaro
12:10 Чайник-Гітлер (а чого досягли ви?!)
12:36 Що таке outrage marketing і хто йде цим шляхом
13:40 Біла перевага Nivea у Фейсбуці
16:04 Зухвалий Aviasales у туалетах аеропортів
17:01 Чому Victoria's Secret не вивозить у 2021 році
20:22 Як Nike погорів на бодіпозитиві у французькій опері
22:09 Що не так із локалізацією марок автомобілів
26:30 Чому реклама може зафейлитися, навіть якщо з нею все ОК
27:20 Як бренд косметики MAC не досліджували ринок і зафейлилися у Мексиці
28:33 Расизм навпаки у мережі супермаркетів Sainsbury's
30:05 Dolce & Gabbana грають у культурну апропріацію (і виграють)
31:00 Чи реально бойкотувати бренд і не страждати від цього
34:56 Реклама може просто бути похмурою (і це теж фейл): кейси Coca-Cola та Pepsi

Крипова реклама PS3 з лялькою, що плаче
Рекламна кампанія Playstation Portable "White is Coming"
Реклама пива Heineken "Lighther is Better
Трансмутаційна реклама Snickers
Реклама Nivea "White is Purity"
Гучний фейл запуску MAC Cosmetics у Мексиці
Інклюзивна реклама Sainsbury не спрацювала.

  • 30 хвилин
  • 13 грудня
Полный бренд

#2 | Новорічна реклама: In Santa We Trust

Повалялися у мандаринах та подарували одне одному новорічні рекламні кейси. Пораділи за норвезького Санту-гея і посумували за комерційний дух Нового року. Згадали автора ілюстрацій Санта-Клауса для Coca-Cola та позлилися на дітей, які відмовляються від батончиків Баунті. Дізналися про бренд іграшок для дітей, який з'явився завдяки фільму «Сам удома 2».

PS О 00:35 допущено помилку: насправді ви слухаєте другий, а не третій випуск подкасту.
У назві пісні Пола Маккартні о 28:11 допущена помилка: вона називається Pipes of Peace, а не Pipes of War.

Ведучі: Ярослав Борута, Юлія Ніконенко, Артем Чеховськой.

За підтримки сервісу email-розсилок Unisender

01:14 Як Coca-Cola привласнили Санта-Клауса (чи все ж таки ні?)
06:53 Що спільного у Coca-Cola та морфінової залежності
07:53 Як Санта-Клаус врятував свого ілюстратора від Великої депресії
09:45 Коли з'явилися перші різдвяні вантажівки Coca-Cola
10:50 Coca-Cola відмовилася від Санти? Шок-контент!
11:50 IKEA + Ілля Найшуллер = Хмарно, можливі опади у вигляді фрикадельок
12:46 Як імениті режисери вриваються у світ новорічної реклами
14:46 Звідки взялися десятки брендів в «Сам удома»
16:13 Як для «Сам удома 2» придумали та  насправді запустили бренд іграшок
18:08 Артем усвідомлює швидкоплинність буття, а Ярослав згадує Трампа
18:37 Snoop Dogg будує імбирний будиночок для Pepsi
20:24 Bounty стає жертвою новорічного обміну
23:16 Санта - гей. Шок-контент!
26:02 Розчаровуємось у новорічній рекламі
26:30 Sainsbury хайпує на темі Першої світової війни
28:39 Юля деконструює міф Нового року як сімейного свята







  • 45 хвилин
  • 1 грудня
Полный бренд

#1 | Реклама в іграх: Burger King, що крадеться, кіберспорт, що притаївся

Наклікали свіжих і не дуже кейсів про рекламу в іграх. Згадали, як 15 років тому можна було купити піцу 80 лвла та потрапити до армії США з лендингу онлайн-шутера. Дізналися, що буде, якщо об'єднати KFC та англійський футбольний клуб (спойлер: переможний рекламний кейс у Каннах). Здивувалися гонорару Тревіса Скотта за музичну колаборацію із Fortnite.

Ведучі: Ярослав Борута, Юлія Ніконенко, Артем Чеховськой.

За підтримки сервісу email-розсилок Unisender

00:28 Знайомство з ведучими та концепцією подкасту
01:15 Коли з'явилася перша реклама в іграх
03:00 «Дота» - стрілялка чи перегони?
03:35 IKEA та H&M у Sims
05:50 Як може вимірюватися ефективність реклами в іграх
07:35 Як у Everquest 2 можна було замовити реальну піцу онлайн у Pizza Hut
09:30 Чому розробники гоночних ігор платять за можливість вставити в ігри реальні авто
13:06 Як ведучий подкасту полюбив Ford Focus завдяки грі Colin MacRae Rally 4
14:14 Як Burger King отримали Каннських левів за спільний проект з англійським футбольним клубом (і до того ж тут FIFA)
18:00 Букмекери атакують кіберспорт!
21:55 Як Обама просувався у Burnout: Paradise
24:28 Чому армія США взялася за серію ігор America's Army
28:55 Чому в GTA не просуваються реальні бренди
35:22 Скільки Тревіс Скотт отримав за свій концерт у Fortnite
37:32 Balenciaga + Fortnite = ♥
39:07 Ігри всередині ігор: як Uncharted допоміг Crash Bandicoot завоювати популярність
41:22 Раннер PepsiMan як приклад наполегливої реклами

Цікаві посилання
- Колаборація IKEA та Sims 2
Колаборація H&M та Sims 2
- Everquest 2 та Pizza Hut
- Кейс Burger King та футбольного клубу Stevenage
- Президентська кампанія Барака Обами у Burnout Paradise
- Пафосна презентація America's Army на E3 2002
- Стартова заставка та ігровий процес раннера PepsiMan

Нові подкасти

Популярне цього тижня