Всі епізоди "АШОШ"

Композиторська техніка

  • Музика
  • 45 хвилин
  • 22 лютого 2022

Слухати

Як і чому універсальна композиторська техніка минулого змінилася на граничну спеціалізацію сучасності? У чому полягає техніка створення музики: у творенні мелодії, в оригінальності фактури та звучання, у використанні різних інструментів та спецефектів? Яку роль для композитора грає дистанціювання від матеріалу, мови, стилю, жанру? У чому подібність Малера та Толкіна? Швидкий твір – ознака техніки чи аматорства? Автор музики повинен зберігати свої методи чи оновлювати їх, тримаючи руку на пульсі часу? Про це та багато іншого у свіжому випуску подкасту від композиторів АШ та ОШ.

Добірка посилань на теми цього випуску на нашому Patreon

Влог АШОШ

Телеграм-канал АШОШ:

Теги


Слухайте у додатку

АШОШ: інші епізоди

  • 89 хвилин
  • 28 березня
АШОШ

Нахіба композитори пишуть складну музику? Дискусія АШ і Андрія Іздрика.

Як так сталося, що деяка композиторська музика складна, незрозуміла, неприємна, нелогічна? Які економічні, політичні і технічні чинники впливають на "комфортність" композиторської музики для слухачів? Чи вміють композитори миттєво розуміти всі математичні конструкції і змістовні сенси, коли слухають музику? Як пов'язані "приємність" і легкість сприйняття музики з її структурою? Про це і багато про що інше — гостра, сповнена гумором і життєвими історіями дискусія композитора Шмурака зі звукорежиссером Іздриком.

--- Send in a voice message: https://podcasters.spotify.com/pod/show/ashosh/message 

  • 43 хвилини
  • 5 березня
АШОШ

Звуковий досвід учасника війни: Тімур Джафаров

АШОШ попросив Тімура Джафарова, музиканта, відомого як John Object, розповісти про звуковий і музичний досвід останнього року. Це не звичайне інтерв'ю: Тімур служить у лавах ЗСУ. Як змінилося сприйняття звуку і музики через ці обставини, як купівля звукового обладнання стає терапією й інвестицією в майбутнє, що спільного між фіналами пізніх симфоній Прокоф'єва і звуками пострілів і вибухів, як тиша стає найбільшою цінністю, а контроль над звуковим оточенням — нездоланною метою? Про все це і багато іншого в новому випуску подкасту.

--- Send in a voice message: https://anchor.fm/ashosh/message 

  • 78 хвилин
  • 11 січня
АШОШ

Лекція про грув

1 січня АШ запросили прочитати лекцію на новорічній вечірці. АШ не злякався і прочитав. Як гравітація і еволюція визначили тілесне відчуття музики? Як музична індустрія поступово пристосувалася до потреб людського тіла? Приклади з Палестрини, Генделя, Моцарта, Лігеті, Ксенакіса, Фуррера, та, звичайно, з Євробачення.

--- Send in a voice message: https://anchor.fm/ashosh/message 

  • 45 хвилин
  • 22 жовтня
АШОШ

Дискусії, Dreamscape і словесні описи музики

ОШ і АШ діляться досвідом про дискусії із західними кураторами, музикантами і журналістами про війну і культурний аспект. АШ розповідає про проєкт Dreamscape і закликає слухачів подкасту поділитися музикою і звуковим досвідом, які допомагали і допомагають їм під час війни, евакуацій, укриття, еміграції. Яка акустична екологія війни у різних місцях? Люди емпірично проживають кожний свою історію війни. Чи потрібний словесний опис музики? Як економічна система і інформаційний тиск змушує музикантів і промоутерів "висмоктувати з пальця" описи до релізів? Як про свою музику говорили Ксенакіс і Сильвестров? Соціальні мережі різко збільшили роль ідентичність артиста. АШ закликає музикантів не соромитися говорити про себе і свою музику. А про ОШ негідники знову пишуть, що він досі робить "ембіент".

--- Send in a voice message: https://anchor.fm/ashosh/message

Нові подкасти

Популярне цього тижня