Все эпизоды "Як вам вдалося"

ДІЯ. «Подарунок» у 500к євро, (не)очікувані запуски і послуги для 18 млн українців — Мстислав Банік, керівник цифрових послуг Мінцифри

  • Экономика
  • 46 минут
  • 27 октября 2022

Слушать

Як вам вдалося — подкаст від медіа Vector та Genesis Academy, як створювати, факапити і розвивати — продукти, команди та ідеї. Говоримо з українськими продуктовими компаніями про те, як і що їм вдається.

У цей випуск ми запросили Дію — сервіс для взаємодії держави та громадян. На порталі можна отримати онлайн 70+ державних послуг, а в оновленому мобільному застосунку — доступ до 14 своїх цифрових документів та 20 послуг.

Мстислав Банік, керівник із розвитку електронних послуг у Мінцифрі, розповів про те:

🔸 як бюрократична система може продукувати ефективні та сучасні рішення,

🔸 стратегію цифровізації державних послуг,

🔸 вимірювання ефективності некомерційних продуктів,

🔸 профіль команди, яка створює ТАКЕ,

🔸 спойлер майбутніх анонсів у Дія.


А ще!

У подкасті ми згадували про освітні можливості Genesis Academy та навчання продуктовому мисленню, усе тут: https://www.academy.gen.tech


Слухати подкаст на інших платформах:

YouTube: https://youtu.be/HuB2VjZKwro

Spotify: https://open.spotify.com/show/75J0T5Z9vqlCeco1a2rwfd


Читайте на Vector меми, новини та цікаві матеріали про українські продуктові компанії

https://vctr.media/

Telegram: https://t.me/vctrmedia

Facebook: https://www.facebook.com/vctr.group/

Instagram:  https://www.instagram.com/vctr.media/


Ведуча — Ліза Бордунова, головна редакторка Vector

Facebook: https://www.facebook.com/yelyzaveta.bordunova

Instagram: https://www.instagram.com/yelyzaveta.bordunova/


Гість — Мстислав Банік, керівник із розвитку електронних послуг у Мінцифрі

Facebook: https://www.facebook.com/mstyslav.banik


Нехай усе вдається!



Слушайте в приложении

Як вам вдалося: другие эпизоды

  • 65 минут
  • 4 января
Як вам вдалося

Uklon. Розвиток на внутрішньому ринку з міжнародними конкурентами (і їхніми грошима) і як продукт працює зсередини — Роман Петрик, VP of Product Uklon

«Як вам вдалося» — подкаст від медіа Vector та Genesis Academy, як створювати, факапити й розвивати — продукти, команди та ідеї. Говоримо з українськими продуктовими компаніями про те, як і що їм вдається.

Герой цього випуску — Uklon. Це українська продуктова IT-компанія, що працює у 27 містах. Під капотом в них — понад 20 продуктів. Uklon добре знає всі болі та радощі роботи винятково на внутрішній ринок, але спойлер — це тільки поки що.

Роман Петрик — VP of Product (віцепрезидент з продукту) в Uklon, розповів:

  • про головні метрики успішності продукту;
  • як конкуренція та присутність міжнародних гравців вплинули на Uklon;
  • скільки тижнів роботи «коштує» нова фіча та секунда пришвидшення застосунку;
  • чому виконання завдання до дедлайну — ознака поганого планування.


А ще!

У подкасті ми багато говорили про дослідження аудиторії та користувачів. Цим речам Genesis Academy навчатиме у UI/UX-школі. Усе тут:

Упродовж сезону ми запитували наших гостей про їхній факап і чому він їх навчив. Ці історії читайте на сайті Genesis Academy


Слухати подкаст на платформах:

Apple Podcasts:

Google Podcasts: https://bit.ly/3NlwNgl

YouTube:

Spotify: https://open.spotify.com/show/75J0T5Z9vqlCeco1a2rwfd
HВ Подкасти:

Megogo Подкасти: https://megogo.page.link/EksgnULkvxdviRZ29


Читайте на Vector меми, новини та цікаві матеріали про українські продуктові компанії

https://vctr.media/

Telegram: https://t.me/vctrmedia

Facebook: https://www.facebook.com/vctr.group/

Instagram: https://www.instagram.com/vctr.media/


Ведуча — Ліза Бордунова, головна редакторка Vector

Facebook: https://www.facebook.com/yelyzaveta.bordunova

Instagram: https://www.instagram.com/yelyzaveta.bordunova/


Гість — Роман Петрик, VP of Product (віцепрезидент з продукту) в Уклон

Facebook: https://www.facebook.com/irom999

Instagram: https://www.instagram.com/irom999/


Нехай усе вдається!

  • 45 минут
  • 29 декабря
Як вам вдалося

Monobank. Як компанія розвивається «без стратегії», приймає рішення одноголосно та які цінності команди

«Як вам вдалося» — подкаст від медіа Vector та Genesis Academy, як створювати, факапити й розвивати — продукти, команди та ідеї. Говоримо з українськими продуктовими компаніями про те, як і що їм вдається.


Герой цього випуску — monobank. Це український необанк, який обслуговує 6,5 млн клієнтів. У команді mono 250 людей, які працюють безпосередньо над продуктом та близько 2500 людей у підтримці.


Анатолій Рогальський — Chief Marketing Officer monobank, розповів:

  • як mono приймає рішення щодо продукту й вигадує нові фічі;
  • чому в команді не заведено говорити про особисте;
  • як створювати класні продукти, які любить користувач;
  • чому в mono немає CPO;
  • як компанія розвивається «без стратегії»;
  • цінності в команді та високі плинність й утримання кадрів одночасно.


А ще!

У подкасті ми згадували про екосистему освітніх можливостей Genesis Academy та навчання продуктовому мисленню. Усе тут: https://www.academy.gen.tech


Слухати подкаст на платформах:

Apple Podcasts:

Google Podcasts: https://bit.ly/3NlwNgl

YouTube:

Spotify: https://open.spotify.com/show/75J0T5Z9vqlCeco1a2rwfd
HВ Подкасти:

Megogo Подкасти: https://megogo.page.link/EksgnULkvxdviRZ29


Читайте на Vector меми, новини та цікаві матеріали про українські продуктові компанії

https://vctr.media/

Telegram: https://t.me/vctrmedia

Facebook: https://www.facebook.com/vctr.group/

Instagram: https://www.instagram.com/vctr.media/


Ведуча — Ліза Бордунова, головна редакторка Vector

Facebook: https://www.facebook.com/yelyzaveta.bordunova

Instagram: https://www.instagram.com/yelyzaveta.bordunova/


Гість — Анатолій Рогальський, директор відділу маркетингу monobank.

Facebook: https://www.facebook.com/rogalskiya/


Нехай усе вдається!

  • 56 минут
  • 21 декабря
Як вам вдалося

DOU. Як будувати спільноти, що приносить гроші (навіть зараз) та «стеля» у розвитку, коли тобі 18 років і ти був найпершим — Владислава Зацаринна, Head of Operations DOU

«Як вам вдалося» — подкаст від медіа Vector та Genesis Academy, як створювати, факапити й розвивати — продукти, команди та ідеї. Говоримо з українськими продуктовими компаніями про те, як і що їм вдається.

Герой цього випуску — DOU. Це українська спільнота айті-спеціалістів, а ще — медіа, форум, платформа для розміщення вакансій. DOU цьогоріч виповнюється 18-років. І наразі у команді працює 21 людина, щомісяця сайт відвідують близько 1 млн унікальних користувачів, тоді як перегляди сягнули 8 млн (листопад).

Владислава Зацаринна - head of operations DOU, розповіла про:

  • чому DOU — це НЕ медіа,
  • стратегія розвитку спільноти та як забезпечити регулярне повернення людей на платформу,
  • місткість ринку та «стеля», коли вам вже 18 років і ви були першими,
  • чому на DOU немає нативної реклами,
  • бізнес-модель DOU та що приносить найбільше грошей,
  • вихід на нові ринки та ніші,
  • чому DOU — адепти маленьких команд і не хочуть розширяти команду,

А ще!

У подкасті ми згадували про екосистему освітніх можливостей Genesis Academy та навчання продуктовому мисленню, зокрема Genesis Media School, куди вже відкрита реєстрація. Усе тут:

Слухати подкаст на платформах:

Apple Podcasts:

Google Podcasts: https://bit.ly/3NlwNgl

YouTube:

Spotify: https://open.spotify.com/show/75J0T5Z9vqlCeco1a2rwfd
HВ Подкасти:

Megogo Подкасти: https://megogo.page.link/EksgnULkvxdviRZ29

Читайте на Vector меми, новини та цікаві матеріали про українські продуктові компанії

https://vctr.media/

Telegram: https://t.me/vctrmedia

Facebook: https://www.facebook.com/vctr.group/

Instagram:  https://www.instagram.com/vctr.media/

Ведуча — Ліза Бордунова, головна редакторка Vector

Facebook: https://www.facebook.com/yelyzaveta.bordunova

Instagram: https://www.instagram.com/yelyzaveta.bordunova/

Гість — Владислава Зацаринна, head of operations DOU

Facebook: https://www.facebook.com/vladazatsarynna/

Нехай усе вдається!

  • 52 минуты
  • 14 декабря
Як вам вдалося

Тaimi. Ніша LGBTQI+, застосунок топ-2 у США родом з Подолу та 10+ років з однією компанією — Олександр Пасіков, засновник Appflame та СЕО Taimi.

«Як вам вдалося» — подкаст від медіа Vector та Genesis Academy, як створювати, факапити й розвивати — продукти, команди та ідеї. Говоримо з українськими продуктовими компаніями про те, як і що їм вдається.


Герой цього випуску — Taimi, LGBTQI+-застосунок для знайомств, зроблений українцями для ринку США. Цей флагманський продукт компанії Appflame, яка зароджувалася в Genesis, зараз має незалежне управління. У Тaimi 15 млн скачувань і 700 000 щомісячних активних юзерів.


Олександр Пасіков, засновник Appflame та СЕО Taimi, розповів про:

  • вибір ніші з цільовою аудиторією LGBTQI+;
  • як робити топ-2 продукт у США з промислової зони київського Подолу;
  • бренд-інтеграції у Netflix, Amazon Prime та шоу Ellen DeGeneres;
  • що визначає лояльність команди;
  • як вимірювати ефективність бренд-активностей;
  • що якісно відрізняє українські компанії при залученні інвестицій (навіть зараз);
  • призупинення фандрейзингу та залучення інвестицій;
  • зростання ефективності та рекордні показники під час війни.


А ще!

У подкасті ми згадували про екосистему освітніх можливостей Genesis Academy та навчання продуктовому мисленню. Усе тут: https://www.academy.gen.tech


Слухати подкаст на платформах:

Apple Podcasts:

Google Podcasts: https://bit.ly/3NlwNgl

YouTube:

Spotify: https://open.spotify.com/show/75J0T5Z9vqlCeco1a2rwfd
HВ Подкасти:

Megogo Подкасти: https://megogo.page.link/EksgnULkvxdviRZ29


Читайте на Vector меми, новини та цікаві матеріали про українські продуктові компанії

https://vctr.media/

Telegram: https://t.me/vctrmedia

Facebook: https://www.facebook.com/vctr.group/

Instagram:  https://www.instagram.com/vctr.media/


Ведуча — Ліза Бордунова, головна редакторка Vector

Facebook: https://www.facebook.com/yelyzaveta.bordunova

Instagram: https://www.instagram.com/yelyzaveta.bordunova/


Гість — Олександр Пасіков, засновник Appflame та СЕО Taimi

Facebook: https://www.facebook.com/alex.pasykov

Instagram: https://www.instagram.com/appflame_official/


Нехай усе вдається!

Новые подкасты

Популярно на этой неделе