Всі епізоди "Як вам вдалося"

DOU. Як будувати спільноти, що приносить гроші (навіть зараз) та «стеля» у розвитку, коли тобі 18 років і ти був найпершим — Владислава Зацаринна, Head of Operations DOU

  • Економіка
  • 56 хвилин
  • 21 грудня 2022

Слухати

«Як вам вдалося» — подкаст від медіа Vector та Genesis Academy, як створювати, факапити й розвивати — продукти, команди та ідеї. Говоримо з українськими продуктовими компаніями про те, як і що їм вдається.

Герой цього випуску — DOU. Це українська спільнота айті-спеціалістів, а ще — медіа, форум, платформа для розміщення вакансій. DOU цьогоріч виповнюється 18-років. І наразі у команді працює 21 людина, щомісяця сайт відвідують близько 1 млн унікальних користувачів, тоді як перегляди сягнули 8 млн (листопад).

Владислава Зацаринна - head of operations DOU, розповіла про:

  • чому DOU — це НЕ медіа,
  • стратегія розвитку спільноти та як забезпечити регулярне повернення людей на платформу,
  • місткість ринку та «стеля», коли вам вже 18 років і ви були першими,
  • чому на DOU немає нативної реклами,
  • бізнес-модель DOU та що приносить найбільше грошей,
  • вихід на нові ринки та ніші,
  • чому DOU — адепти маленьких команд і не хочуть розширяти команду,

А ще!

У подкасті ми згадували про екосистему освітніх можливостей Genesis Academy та навчання продуктовому мисленню, зокрема Genesis Media School, куди вже відкрита реєстрація. Усе тут:

Слухати подкаст на платформах:

Apple Podcasts:

Google Podcasts: https://bit.ly/3NlwNgl

YouTube:

Spotify: https://open.spotify.com/show/75J0T5Z9vqlCeco1a2rwfd
HВ Подкасти:

Megogo Подкасти: https://megogo.page.link/EksgnULkvxdviRZ29

Читайте на Vector меми, новини та цікаві матеріали про українські продуктові компанії

https://vctr.media/

Telegram: https://t.me/vctrmedia

Facebook: https://www.facebook.com/vctr.group/

Instagram:  https://www.instagram.com/vctr.media/

Ведуча — Ліза Бордунова, головна редакторка Vector

Facebook: https://www.facebook.com/yelyzaveta.bordunova

Instagram: https://www.instagram.com/yelyzaveta.bordunova/

Гість — Владислава Зацаринна, head of operations DOU

Facebook: https://www.facebook.com/vladazatsarynna/

Нехай усе вдається!



Слухайте у додатку

Як вам вдалося: інші епізоди

  • 21 хвилина
  • 1 день тому
Як вам вдалося

EasyPay. 100 млн транзакцій, втрата терміналів і кредит за «найвигіднішим» тарифом

«Як вам вдалося, український фінтех?» — другий сезон подкасту медіа Vector за підтримки PaySpaceMagazine Awards та Visa. Разом ми розповідаємо про виклики перед сферою та роботу з ними, а також — як розвивались українські фінтех-компанії, завдяки чому вистояли й що втримати не вдалося. Розглядаємо кейси, висловлюємо вдячність і захоплення та спілкуємося з учасниками ринку.


Герой цього випуску — EasyPay. Це найбільша українська група FinTech-компаній. Працює на ринку України з 2007 року і є найбільшим оператором платіжних та фінансових сервісів. 

Щороку за допомогою EasyPay сплачують послуги 12+ млн українців у понад 19 000 платіжних терміналів по всій Україні, пунктах приймання платежів, на сайтах та в мобільних застосунках.


Олексій Авраменко — засновник та CEO в EasyPay — розповів:

  • чому 2022 рік — це рік стагнації vs великого розвитку;

  • про стратегію порятунку терміналів;

  • про бізнес-юніти, на яких все тримається;

  • про перемоги, які можливі лише у «погану погоду»;

  • про вигідні кредити та зміни в бізнес-моделі.


Дивіться та слухайте, як і що саме вдається українському фінтеху. 


Слухати подкаст на платформах: 

Apple Podcasts: 

Google Podcasts: https://bit.ly/3NlwNgl

YouTube: https://youtu.be/jlAnSTJmRfY

Spotify: https://open.spotify.com/show/75J0T5Z9vqlCeco1a2rwfd

HВ Подкасти: 

Megogo Подкасти: https://megogo.page.link/EksgnULkvxdviRZ29


Читайте на Vector меми, новини та цікаві матеріали про українську креативну економіку — 

https://vctr.media/

Telegram: https://t.me/vctrmedia

Facebook: https://www.facebook.com/vctr.group/
Instagram: https://www.instagram.com/vctr.media/

  • 16 хвилин
  • 5 днів тому
Як вам вдалося

ПриватБанк. Перейти у “хмару” за 45 днів, про найбільший кредитний портфель і зріст

«Як вам вдалося, український фінтех?» — другий сезон подкасту медіа Vector за підтримки PaySpaceMagazine Awards та Visa. Разом ми розповідаємо про виклики перед сферою та роботу з ними, а також — як розвивались українські фінтех-компанії, завдяки чому вистояли й що втримати не вдалося. Розглядаємо кейси, висловлюємо вдячність і захоплення та спілкуємося з учасниками ринку.

Герой цього випуску — ПриватБанк. Це найбільший роздрібний банк, обслуговує понад 19 мільйонів українців. З початку війни банк отримали приріст у 1,4 млн нових клієнтів. За 10 місяців 2022 року банк отримав 17,8 млрд прибутку.

Дмитро Мусієнко, член правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу, розповів:

  • про тягар відповідальності — фінансовий і психологічний, щоб в країні був спокій, гроші та транзакції

  • 45 днів замість 2 років на переведення ІТ - сервісів в хмару

  • динаміку приросту клієнтської бази

  • яким чином Приват Банк планує перемагати далі та зростати


Слухайте та дивіться, як і що саме вдається українському фінтеху. 


Слухати подкаст на платформах: 

Apple Podcasts: 

Google Podcasts: https://bit.ly/3NlwNgl

YouTube: 

Spotify: https://open.spotify.com/show/75J0T5Z9vqlCeco1a2rwfd

HВ Подкасти: 

Megogo Подкасти: https://megogo.page.link/EksgnULkvxdviRZ29


Читайте на Vector меми, новини та цікаві матеріали про українські продуктові компанії 

https://vctr.media/

Telegram: https://t.me/vctrmedia

Facebook: https://www.facebook.com/vctr.group/
Instagram: https://www.instagram.com/vctr.media/

  • 13 хвилин
  • 16 березня
Як вам вдалося

Український фінтех — як і що йому вдалося з початку війни

«Як вам вдалося, український фінтех?» — другий сезон подкасту медіа Vector за підтримки PaySpaceMagazine Awards та Visa. Разом ми розповідаємо про виклики перед сферою та роботу з ними, а також — як розвивались українські фінтех-компанії, завдяки чому вистояли й що втримати не вдалося. Розглядаємо кейси, висловлюємо вдячність і захоплення та спілкуємося з учасниками ринку.

У першому випуску ми поспілкувалися з організаторами PaySpaceMagazine Awards та Visa про фінтех-індустрію, як їй вдалося вистояти й навіть розвиватися під час війни.

Світлана Чирва, віцепрезидентка, регіональна менеджерка Visa в Україні та Молдові, і Павло Адамський, організатор PSM Awards, фінансовий експерт, розповіли:

  • які ризики постали перед фінтехом;
  • як фінтех реагував на виклики часу;
  • як відбувалася взаємодія учасників ринку;
  • про заходи для стабілізації ринку;
  • про тренди розвитку фінтеху;
  • яка мета PaySpace Magazine Awards та Visa.

Слухайте та дивіться, як і що саме вдається українському фінтеху.


Слухати подкаст на платформах:

Apple Podcasts:

Google Podcasts: https://bit.ly/3NlwNgl

YouTube: https://youtu.be/hJPbb5x2CLw

Spotify: https://open.spotify.com/show/75J0T5Z9vqlCeco1a2rwfd

HВ Подкасти:

Megogo Подкасти: https://megogo.page.link/EksgnULkvxdviRZ29


Читайте на Vector меми, новини та цікаві матеріали про українські продуктові компанії

https://vctr.media/

Telegram: https://t.me/vctrmedia

Facebook: https://www.facebook.com/vctr.group/

Instagram: https://www.instagram.com/vctr.media/


Сподобався подкаст? Тисни лайк і підписуйся на канал.

  • 65 хвилин
  • 4 січня
Як вам вдалося

Uklon. Розвиток на внутрішньому ринку з міжнародними конкурентами (і їхніми грошима) і як продукт працює зсередини — Роман Петрик, VP of Product Uklon

«Як вам вдалося» — подкаст від медіа Vector та Genesis Academy, як створювати, факапити й розвивати — продукти, команди та ідеї. Говоримо з українськими продуктовими компаніями про те, як і що їм вдається.

Герой цього випуску — Uklon. Це українська продуктова IT-компанія, що працює у 27 містах. Під капотом в них — понад 20 продуктів. Uklon добре знає всі болі та радощі роботи винятково на внутрішній ринок, але спойлер — це тільки поки що.

Роман Петрик — VP of Product (віцепрезидент з продукту) в Uklon, розповів:

  • про головні метрики успішності продукту;
  • як конкуренція та присутність міжнародних гравців вплинули на Uklon;
  • скільки тижнів роботи «коштує» нова фіча та секунда пришвидшення застосунку;
  • чому виконання завдання до дедлайну — ознака поганого планування.


А ще!

У подкасті ми багато говорили про дослідження аудиторії та користувачів. Цим речам Genesis Academy навчатиме у UI/UX-школі. Усе тут:

Упродовж сезону ми запитували наших гостей про їхній факап і чому він їх навчив. Ці історії читайте на сайті Genesis Academy


Слухати подкаст на платформах:

Apple Podcasts:

Google Podcasts: https://bit.ly/3NlwNgl

YouTube:

Spotify: https://open.spotify.com/show/75J0T5Z9vqlCeco1a2rwfd
HВ Подкасти:

Megogo Подкасти: https://megogo.page.link/EksgnULkvxdviRZ29


Читайте на Vector меми, новини та цікаві матеріали про українські продуктові компанії

https://vctr.media/

Telegram: https://t.me/vctrmedia

Facebook: https://www.facebook.com/vctr.group/

Instagram: https://www.instagram.com/vctr.media/


Ведуча — Ліза Бордунова, головна редакторка Vector

Facebook: https://www.facebook.com/yelyzaveta.bordunova

Instagram: https://www.instagram.com/yelyzaveta.bordunova/


Гість — Роман Петрик, VP of Product (віцепрезидент з продукту) в Уклон

Facebook: https://www.facebook.com/irom999

Instagram: https://www.instagram.com/irom999/


Нехай усе вдається!

Нові подкасти

Популярне цього тижня