poster

Ліза Бордунова

Головна редакторка Vector, менеджерка креативних команд та медіа-продуктів. 4+ років у справі. Провела 38 прямих етерів «Як ви? Що ви?» із підприємцями креативної економіки. Керувала креативними командами від 3 до 50+ людей із 10 різних країн.

Подкасти


Епізоди 12

  • 13 хвилин
  • 3 дні тому
Як вам вдалося

Український фінтех — як і що йому вдалося з початку війни

«Як вам вдалося, український фінтех?» — другий сезон подкасту медіа Vector за підтримки PaySpaceMagazine Awards та Visa. Разом ми розповідаємо про виклики перед сферою та роботу з ними, а також — як розвивались українські фінтех-компанії, завдяки чому вистояли й що втримати не вдалося. Розглядаємо кейси, висловлюємо вдячність і захоплення та спілкуємося з учасниками ринку.

У першому випуску ми поспілкувалися з організаторами PaySpaceMagazine Awards та Visa про фінтех-індустрію, як їй вдалося вистояти й навіть розвиватися під час війни.

Світлана Чирва, віцепрезидентка, регіональна менеджерка Visa в Україні та Молдові, і Павло Адамський, організатор PSM Awards, фінансовий експерт, розповіли:

  • які ризики постали перед фінтехом;
  • як фінтех реагував на виклики часу;
  • як відбувалася взаємодія учасників ринку;
  • про заходи для стабілізації ринку;
  • про тренди розвитку фінтеху;
  • яка мета PaySpace Magazine Awards та Visa.

Слухайте та дивіться, як і що саме вдається українському фінтеху.


Слухати подкаст на платформах:

Apple Podcasts:

Google Podcasts: https://bit.ly/3NlwNgl

YouTube: https://youtu.be/hJPbb5x2CLw

Spotify: https://open.spotify.com/show/75J0T5Z9vqlCeco1a2rwfd

HВ Подкасти:

Megogo Подкасти: https://megogo.page.link/EksgnULkvxdviRZ29


Читайте на Vector меми, новини та цікаві матеріали про українські продуктові компанії

https://vctr.media/

Telegram: https://t.me/vctrmedia

Facebook: https://www.facebook.com/vctr.group/

Instagram: https://www.instagram.com/vctr.media/


Сподобався подкаст? Тисни лайк і підписуйся на канал.

  • 65 хвилин
  • 4 січня
Як вам вдалося

Uklon. Розвиток на внутрішньому ринку з міжнародними конкурентами (і їхніми грошима) і як продукт працює зсередини — Роман Петрик, VP of Product Uklon

«Як вам вдалося» — подкаст від медіа Vector та Genesis Academy, як створювати, факапити й розвивати — продукти, команди та ідеї. Говоримо з українськими продуктовими компаніями про те, як і що їм вдається.

Герой цього випуску — Uklon. Це українська продуктова IT-компанія, що працює у 27 містах. Під капотом в них — понад 20 продуктів. Uklon добре знає всі болі та радощі роботи винятково на внутрішній ринок, але спойлер — це тільки поки що.

Роман Петрик — VP of Product (віцепрезидент з продукту) в Uklon, розповів:

  • про головні метрики успішності продукту;
  • як конкуренція та присутність міжнародних гравців вплинули на Uklon;
  • скільки тижнів роботи «коштує» нова фіча та секунда пришвидшення застосунку;
  • чому виконання завдання до дедлайну — ознака поганого планування.


А ще!

У подкасті ми багато говорили про дослідження аудиторії та користувачів. Цим речам Genesis Academy навчатиме у UI/UX-школі. Усе тут:

Упродовж сезону ми запитували наших гостей про їхній факап і чому він їх навчив. Ці історії читайте на сайті Genesis Academy


Слухати подкаст на платформах:

Apple Podcasts:

Google Podcasts: https://bit.ly/3NlwNgl

YouTube:

Spotify: https://open.spotify.com/show/75J0T5Z9vqlCeco1a2rwfd
HВ Подкасти:

Megogo Подкасти: https://megogo.page.link/EksgnULkvxdviRZ29


Читайте на Vector меми, новини та цікаві матеріали про українські продуктові компанії

https://vctr.media/

Telegram: https://t.me/vctrmedia

Facebook: https://www.facebook.com/vctr.group/

Instagram: https://www.instagram.com/vctr.media/


Ведуча — Ліза Бордунова, головна редакторка Vector

Facebook: https://www.facebook.com/yelyzaveta.bordunova

Instagram: https://www.instagram.com/yelyzaveta.bordunova/


Гість — Роман Петрик, VP of Product (віцепрезидент з продукту) в Уклон

Facebook: https://www.facebook.com/irom999

Instagram: https://www.instagram.com/irom999/


Нехай усе вдається!

  • 45 хвилин
  • 29 грудня
Як вам вдалося

Monobank. Як компанія розвивається «без стратегії», приймає рішення одноголосно та які цінності команди

«Як вам вдалося» — подкаст від медіа Vector та Genesis Academy, як створювати, факапити й розвивати — продукти, команди та ідеї. Говоримо з українськими продуктовими компаніями про те, як і що їм вдається.


Герой цього випуску — monobank. Це український необанк, який обслуговує 6,5 млн клієнтів. У команді mono 250 людей, які працюють безпосередньо над продуктом та близько 2500 людей у підтримці.


Анатолій Рогальський — Chief Marketing Officer monobank, розповів:

  • як mono приймає рішення щодо продукту й вигадує нові фічі;
  • чому в команді не заведено говорити про особисте;
  • як створювати класні продукти, які любить користувач;
  • чому в mono немає CPO;
  • як компанія розвивається «без стратегії»;
  • цінності в команді та високі плинність й утримання кадрів одночасно.


А ще!

У подкасті ми згадували про екосистему освітніх можливостей Genesis Academy та навчання продуктовому мисленню. Усе тут: https://www.academy.gen.tech


Слухати подкаст на платформах:

Apple Podcasts:

Google Podcasts: https://bit.ly/3NlwNgl

YouTube:

Spotify: https://open.spotify.com/show/75J0T5Z9vqlCeco1a2rwfd
HВ Подкасти:

Megogo Подкасти: https://megogo.page.link/EksgnULkvxdviRZ29


Читайте на Vector меми, новини та цікаві матеріали про українські продуктові компанії

https://vctr.media/

Telegram: https://t.me/vctrmedia

Facebook: https://www.facebook.com/vctr.group/

Instagram: https://www.instagram.com/vctr.media/


Ведуча — Ліза Бордунова, головна редакторка Vector

Facebook: https://www.facebook.com/yelyzaveta.bordunova

Instagram: https://www.instagram.com/yelyzaveta.bordunova/


Гість — Анатолій Рогальський, директор відділу маркетингу monobank.

Facebook: https://www.facebook.com/rogalskiya/


Нехай усе вдається!

  • 56 хвилин
  • 21 грудня
Як вам вдалося

DOU. Як будувати спільноти, що приносить гроші (навіть зараз) та «стеля» у розвитку, коли тобі 18 років і ти був найпершим — Владислава Зацаринна, Head of Operations DOU

«Як вам вдалося» — подкаст від медіа Vector та Genesis Academy, як створювати, факапити й розвивати — продукти, команди та ідеї. Говоримо з українськими продуктовими компаніями про те, як і що їм вдається.

Герой цього випуску — DOU. Це українська спільнота айті-спеціалістів, а ще — медіа, форум, платформа для розміщення вакансій. DOU цьогоріч виповнюється 18-років. І наразі у команді працює 21 людина, щомісяця сайт відвідують близько 1 млн унікальних користувачів, тоді як перегляди сягнули 8 млн (листопад).

Владислава Зацаринна - head of operations DOU, розповіла про:

  • чому DOU — це НЕ медіа,
  • стратегія розвитку спільноти та як забезпечити регулярне повернення людей на платформу,
  • місткість ринку та «стеля», коли вам вже 18 років і ви були першими,
  • чому на DOU немає нативної реклами,
  • бізнес-модель DOU та що приносить найбільше грошей,
  • вихід на нові ринки та ніші,
  • чому DOU — адепти маленьких команд і не хочуть розширяти команду,

А ще!

У подкасті ми згадували про екосистему освітніх можливостей Genesis Academy та навчання продуктовому мисленню, зокрема Genesis Media School, куди вже відкрита реєстрація. Усе тут:

Слухати подкаст на платформах:

Apple Podcasts:

Google Podcasts: https://bit.ly/3NlwNgl

YouTube:

Spotify: https://open.spotify.com/show/75J0T5Z9vqlCeco1a2rwfd
HВ Подкасти:

Megogo Подкасти: https://megogo.page.link/EksgnULkvxdviRZ29

Читайте на Vector меми, новини та цікаві матеріали про українські продуктові компанії

https://vctr.media/

Telegram: https://t.me/vctrmedia

Facebook: https://www.facebook.com/vctr.group/

Instagram:  https://www.instagram.com/vctr.media/

Ведуча — Ліза Бордунова, головна редакторка Vector

Facebook: https://www.facebook.com/yelyzaveta.bordunova

Instagram: https://www.instagram.com/yelyzaveta.bordunova/

Гість — Владислава Зацаринна, head of operations DOU

Facebook: https://www.facebook.com/vladazatsarynna/

Нехай усе вдається!

Нові подкасти

Популярне цього тижня