Цього разу поговорили про головні комунікаційні кейси 2021 року та торкнулись трендів, які на нас очікують у 2022му. Отже, в цьому мені допоміг розібратись Сергій Біденко — репутаційний та антикризовий радник, експерт з комунікацій з 20-річним досвідом інформаційних проектів для бізнесу та політичних структур.
Автор книжки "Репутаційний антистрес. Інструктор для власників та топ-менеджерів бізнесу".
Консультант власників та топ-менеджерів українських та міжнародних компаній з питань стратегічного управління репутацією, реагування на кризи та захисту від інформаційних атак.
Робіть репост нашої з Сергієм спільної публікації або скріншот подкасту та відмічайте нас обох. За найцікавіші питання Сергій подарує примірники книги «Репутаційний антистрес. Інструктор для власників та топ-менеджерів бізнесу".
Сергій Біденко Instagram
Nastya Popandopulos Instagram
Location partner Generator 1932
Media partner НВ Подкасти
00:02:54 - Як говорити про кризи так, щоб не сталась панічна атака?
00:05:15 - Які кризові моменти можна передбачити. Превентивні методи.
00:08:00 - Як відрізнити хайп, критику від реальної загрози для компанії? Психологічна основа кризи.
00:18:30 - Шаблон роботи з управління кризовими ситуаціями для стейкхолдерів. Політика щодо соціальних мереж.
00:22:10 - Скандал з Fozzy Group
00:23:39 - Звільнення редакції KyivPost
00:32:22 - Антизашкварний календар для MMR
00:35:20 - Тренди 2022
00:37:20 - Чи є в Україні інститут репутації?
00:40:38 - Кейс з RedBull
00:46:00 - Кризові кейси у 2021му, підсумки року та важливі тренди 2022. «Хлібний». «Yaro».
00:59:00 - Топ кейси від Сергія: Airbnb, Джоан Роалінг, «Ранкове шоу», SkyUP.
01:02:00 - Скандал з Крісом Нотом та Peloton
01:06:50 - Конкурс. Книга “Репутаційний антистрес”.