Повалялися у мандаринах та подарували одне одному новорічні рекламні кейси. Пораділи за норвезького Санту-гея і посумували за комерційний дух Нового року. Згадали автора ілюстрацій Санта-Клауса для Coca-Cola та позлилися на дітей, які відмовляються від батончиків Баунті. Дізналися про бренд іграшок для дітей, який з'явився завдяки фільму «Сам удома 2».
PS О 00:35 допущено помилку: насправді ви слухаєте другий, а не третій випуск подкасту.
У назві пісні Пола Маккартні о 28:11 допущена помилка: вона називається Pipes of Peace, а не Pipes of War.
Ведучі: Ярослав Борута, Юлія Ніконенко, Артем Чеховськой.
За підтримки сервісу email-розсилок Unisender
01:14 Як Coca-Cola привласнили Санта-Клауса (чи все ж таки ні?)
06:53 Що спільного у Coca-Cola та морфінової залежності
07:53 Як Санта-Клаус врятував свого ілюстратора від Великої депресії
09:45 Коли з'явилися перші різдвяні вантажівки Coca-Cola
10:50 Coca-Cola відмовилася від Санти? Шок-контент!
11:50 IKEA + Ілля Найшуллер = Хмарно, можливі опади у вигляді фрикадельок
12:46 Як імениті режисери вриваються у світ новорічної реклами
14:46 Звідки взялися десятки брендів в «Сам удома»
16:13 Як для «Сам удома 2» придумали та насправді запустили бренд іграшок
18:08 Артем усвідомлює швидкоплинність буття, а Ярослав згадує Трампа
18:37 Snoop Dogg будує імбирний будиночок для Pepsi
20:24 Bounty стає жертвою новорічного обміну
23:16 Санта - гей. Шок-контент!
26:02 Розчаровуємось у новорічній рекламі
26:30 Sainsbury хайпує на темі Першої світової війни
28:39 Юля деконструює міф Нового року як сімейного свята