Наклікали свіжих і не дуже кейсів про рекламу в іграх. Згадали, як 15 років тому можна було купити піцу 80 лвла та потрапити до армії США з лендингу онлайн-шутера. Дізналися, що буде, якщо об'єднати KFC та англійський футбольний клуб (спойлер: переможний рекламний кейс у Каннах). Здивувалися гонорару Тревіса Скотта за музичну колаборацію із Fortnite.
Ведучі: Ярослав Борута, Юлія Ніконенко, Артем Чеховськой.
За підтримки сервісу email-розсилок Unisender
00:28 Знайомство з ведучими та концепцією подкасту
01:15 Коли з'явилася перша реклама в іграх
03:00 «Дота» - стрілялка чи перегони?
03:35 IKEA та H&M у Sims
05:50 Як може вимірюватися ефективність реклами в іграх
07:35 Як у Everquest 2 можна було замовити реальну піцу онлайн у Pizza Hut
09:30 Чому розробники гоночних ігор платять за можливість вставити в ігри реальні авто
13:06 Як ведучий подкасту полюбив Ford Focus завдяки грі Colin MacRae Rally 4
14:14 Як Burger King отримали Каннських левів за спільний проект з англійським футбольним клубом (і до того ж тут FIFA)
18:00 Букмекери атакують кіберспорт!
21:55 Як Обама просувався у Burnout: Paradise
24:28 Чому армія США взялася за серію ігор America's Army
28:55 Чому в GTA не просуваються реальні бренди
35:22 Скільки Тревіс Скотт отримав за свій концерт у Fortnite
37:32 Balenciaga + Fortnite = ♥
39:07 Ігри всередині ігор: як Uncharted допоміг Crash Bandicoot завоювати популярність
41:22 Раннер PepsiMan як приклад наполегливої реклами
Цікаві посилання
- Колаборація IKEA та Sims 2
- Колаборація H&M та Sims 2
- Everquest 2 та Pizza Hut
- Кейс Burger King та футбольного клубу Stevenage
- Президентська кампанія Барака Обами у Burnout Paradise
- Пафосна презентація America's Army на E3 2002
- Стартова заставка та ігровий процес раннера PepsiMan