Дізналися нутряники про те, як просувають лікарські препарати. Поділилися своїм досвідом роботи з рекламою фарми (і трохи посумували). Увібрали максимум експертності від колишнього лікаря швидкої допомоги. Пліткували про погану і хорошу рекламу фарми.
Ведучі: Артем Чеховський, Юлія Ніконенко, Ярослав Борута.
За підтримки сервісу email-розсилок Unisender
01:02 Чому ніхто не бачить хорошої реклами фарми
02:12 Законодавчі обмеження просування фарми: у СНД та у США
07:25 Як працює ринок реклами фарми у США
08:58 Що не так з рекламою фарми на ТБ та в медіа (Юля та Артем розповідають сумні історії)
11:53 Скільки на рекламу витрачає фарма у світі
17:46 Як фарму просувають серед лікарів
20:55 Що краще: класична реклама для споживачів чи просування через лікарів
27:30 І знову про обмеження під час створення реклами фарми
30:21 Чому немає кампаній на просування фармбрендів серед споживачів
33:26 Чому в українській рекламі фарми часто звучать назви препаратів
39:10 Агенції з реклами фарми: хто це і чому не все так гарно
41:51 Назад у майбутнє з компанією «Дарниця»
Реклама про кролика, якому вдалося себе полагодити;
Кейс знеболюючого Doril;
Та сама чарівна реклама Магне B6;
Феєрична реклама крапель проти коліків у животику